25. oktober 2018
Huslejebetaling for november
Vi har desværre sendt forkerte girokort ud til de beboere, der skal betale huslejen for november måned via girokort.
Vi har derfor været nødt til at sende nye girokort ud til ALLE de beboere, der normalt modtager girokort.
Disse nye opkrævninger kommer med posten en af de nærmeste dage.
Du skal derfor betale det/de girokort, du modtager med betalingsfrist 2. november 2018 OG 5. november 2018.
Det er meget vigtigt, at du betaler girokortet med betalingsfrist 2. og 5. november og IKKE det girokort, du modtog først. Har du allerede betalt girokortet med betalingsfrist 1. november, så kontakt os meget gerne. Enten på telefon 70 12 13 10 eller på mail: kundeservice@lejerbo.dk.
Betalingsservice (BS)
Hvis din husleje bliver betalt over Betalingsservice (BS), skal du ikke gøre noget. Betalingen kommer til at foregå helt som den plejer - også selv om du måske i første omgang har fået en opgørelse med forkert beløb.
Kontakt os
Vi er selvfølgelig rigtig kede af det besvær, som den her fejl har givet, og har du spørgsmål til din huslejebetaling, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@lejerbo.dk eller på telefon 7012 1310.
Vi har derfor været nødt til at sende nye girokort ud til ALLE de beboere, der normalt modtager girokort.
Disse nye opkrævninger kommer med posten en af de nærmeste dage.
Du skal derfor betale det/de girokort, du modtager med betalingsfrist 2. november 2018 OG 5. november 2018.
Det er meget vigtigt, at du betaler girokortet med betalingsfrist 2. og 5. november og IKKE det girokort, du modtog først. Har du allerede betalt girokortet med betalingsfrist 1. november, så kontakt os meget gerne. Enten på telefon 70 12 13 10 eller på mail: kundeservice@lejerbo.dk.
Betalingsservice (BS)
Hvis din husleje bliver betalt over Betalingsservice (BS), skal du ikke gøre noget. Betalingen kommer til at foregå helt som den plejer - også selv om du måske i første omgang har fået en opgørelse med forkert beløb.
Kontakt os
Vi er selvfølgelig rigtig kede af det besvær, som den her fejl har givet, og har du spørgsmål til din huslejebetaling, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@lejerbo.dk eller på telefon 7012 1310.